Saturday 20 August 2011

Kenyataan pakar mengenai minyak kelapa dara


Di bawah saya kongsikan kenyataan pakar mengenai kelebihan minyak kelapa dara yang terbukti melalui kaedah saintifik yang saya dapat dari laman web mengenai Bioasli. Oleh itu tak perlu ragu-ragu lagi untuk menggunakan minyak kelapa dara dalam mencapai kesihatan sebenar ataupun untuk mengubati penyakit.

Minyak kelapa adalah makanan penting yang bermanfaat bagi abad ke 21. Dengan terdapatnya maklumat klinikal dan saintifik tentang sifat-sifat antimikrobialnya yang menyihatkan dalam minyak kelapa dara secara khusus dan minyak kelapa secara umum, menjadikannya sangat menarik. 
-Prof.Dr.Mary G.Enig Director, Nutritional Science Division,Enig Associates, Inc. 11120 New Hampshire Avenue500 Silver Spring, MD 20904-2633 U.S. 

Minyak kelapa dara adalah minyak paling menyihatkan di dunia”.                                 
-Dr. Bruce Fife (Doctor Naturopati – USA)

“Minyak kelapa dara mempunyai sifat-sifat anti virus, anti bacteria, anti kulat dan anti parasit semulajadi yang membantu mengawal berbagai penyakit”.                              
-Dr. John J. Kabara (Universiti Michigan –USA)

“Minyak kelapa dara berdiri gagah sebagai minyak yang paling menyihatkan yang boleh anda gunakan. Ia mengandungi selautan khasiat kesihatan serta khazanah penyelidakan yang benar-benar berharga. Saya sesungguhnya sangat inginkan agar anda menjadikan minyak kelapa dara sebagai sebahagian daripada pelan harian pemakanan anda”.                              
-Dr. Mark Atkinson, Holistic Medical Physician MBBS Bsc (Hons) FRIPHH FCMA BETD SAC DIP   (Clinical Nutrition)

No comments:

Post a Comment